tisdag 8 mars 2011

Brun och grann

Även om vädret inte har varit det mest strålande så tar solen ändå. Jag har nu börjat övergå från överkokt röd till en brunröd nyans. Roger blir som vanligt brun direkt, inte rättvist. Men jag får vara tacksam att soleksemen inte har ansatt mig än. Jag var i in duschen och tvagade min kropp och jag lovar att det var en syn för gudarna när jag klev ut ur den. Rödbrun i ansiktet. brun om händerna och kritvit på resten av kroppen, ja jösses det var ingen vacker syn precis. Har allvarliga funderingar på att ta bort spegeln från dass eller så får jag blunda när jag kliver ur duschen, för den albylvita färgen bländar nästan. Kan bli lite solarium när jag hamnar på sydligare breddgrader (Skellefteå/Vindeln). Hundarna trivs med allt uteliv, på kvällarna är de helt utslagna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar