lördag 27 augusti 2011

Högskoleexamen

Så var vi hemma igen, kollade postlådan och där låg min högskoleexamen..... Med huvudområde socialt arbete. Så det blev.

Efter att posten gåtts igenom så åkte vi till stan. Jag och Casper gick upp till morsan och Roger åkte iväg på egen turné. Hos morsan var allt som vanligt, jag hade tagit med mig datorn så vi kollade in Liisas fb och tittade på bilderna från Peru. Hon har varit där och träffat sina biologiska syskon och mamman. Sen blev det att hjälpa tanten med att bära grejor till terapin som hon håller i. Hon har ordnat surströmmingsfest i morgon till de andra pensionärerna. Hon är den som arrangerar det mesta där och trots att hon tillhör de äldsta på stället. Håll i hatten Roger om jag släktar henne.

När vi kom hem åt vi en bit mat och sen tog jag och Casper en promenad på heden. Så varmt det är, phu, sitter nu och eftersvettas och ska snart in i duschen.


Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar