lördag 7 januari 2012

Ingenting

Jag hörde eller läste någonstans att det här med att göra ingeting är underskattat. Vi behöver den vilan som att göra ingeting innebär. Jag tyckte det verkade skönt, speciellt som jag är en människa som är rastlös av naturen. Jag tänker att jag nog skulle behöva det där med att göra ingenting mycket mer än vad jag har.

Fast det får nog vänta eftersom att göra ingenting går inte riktigt ihop med min tanke om att gå ner i vikt. Risken blir då att jag går upp i vikt istället. För när jag hade ont i ryggen och blev sittandes så steg siffrorna på vågen i snabb takt. Så det där med att göra ingeting får vänta tills jag har gått ner i vikt tror jag. Och då kanske det aldrig blir........får fundera på detta kändes det som.



Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar