söndag 27 maj 2012

Mors dag

Grattis alla morsor på vår dag, för idag är det vi som ska firas och det är vi värda. För att få barn är en ynnest, en bragd, en plåga och helt underbart. Så ta vara på dagen alla mammor och njut av den på det sätt som ni kan.

Själv kommer jag fira den med mitt barnbarn och förmodligen kommer vi gå på loppis. Sen kommer även Linda hit så vi kan fika ihop och slå oss för bröstet eftersom det är vår dag. Kanske får jag också något telefonsamtal, men det är aldrig säkert. Men jag vet att de uppskattar mig som mamma ändå, även om de inte kommer ihåg att ringa idag.

Så res på er alla mammor, känn hur bra ni är och hur mycket värda ni är all uppmärksamhet och fika som ni kan få. Har ni ingen att fika ihop med, se till att göra det ändå, för det är ni alla värda.

Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar