lördag 10 augusti 2013

Skönt med ledighet

Nu har vi jobbat länge, men igår fick vi oss en dag ledigt oförhappandes. Vi åkte hem och sov i den egna sängen, jag lovar jag sov som ett litet barn. Så skönt det var. Men idag var det till att bege sig till jobbet igen. Det bästa är att på måndag går vi på ledighet igen, gött, och ska vara ledig i två veckor. Sen är det bara det sista kvar innan mitt nya liv börjar den 1 november.

När vi var hemma passade jag på att måla lilla rummet en gång till, nu är det bara taket kvar. Sen ska där möblas och så är det klart. Det kommer bli gästrum och min a böcker ska bo där. Det har tidigare varit pojkarnas rum och på senare år även kontor. Kontoret har jag flyttat till gamla teve- rummet.



Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar