onsdag 26 november 2014

Lång natt utan sömn

Nu sitter jag här och kan inte bättre. Sömnen vägrar infinna sig, huvudet är fullt av tankar. Det händer ofantligt mycket just nu, ny förening bildad, boken i slutfas, tre nya projekt på gång. Jag har också tagit kontakt med en massa människor bokat in en massa möten och i morgon ska jag möta en tidning för ett reportage om vår nya förening.

Jo, just jag har sökt två nya jobb också. Ja ja vi får se hur det går med allt, kommer tid kommer råd. Har också fått ett erbjudande som inte gick att tacka nej till, fast om det blir nåt vet jag inte ännu. Mycket att tänka på, mycket att fundera kring. Men nu ska jag nog gå in till gubben snart igen och lyssna på hans sovljud och svära över att jag inte kan sova.

Sov gott
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar