söndag 19 april 2015

Våren är här och jag är kä..... nöjd

Vi har sålt huset nu och ska flytta i mitten på juni. Vi ska köpa en lägenhet i stan så småningom men börjar med att bosätta oss i sommarstugan tills vi hittat någonstans att bo. Det ska bli skönt att slippa en vinter till i huset även om jag gruvar mig för att packa och flytta allt bohag. Vi har lite grejer. Har börjat packa så mått och hittar en massa saker som jag helt glömt av. Lite kul.

Jag har gjort min sista dag på Sensus, men är inte sysslolös för det. I veckan ska Dik Manusch layoutas och bli klar för tryck snart, hoppas jag. I helgen ska jag ner till Riddarhyttan på RFHL,s årsmöte och sen stannar jag i Stockholm träffar Ann innan det är dags för nästa möte. Åker på torsdag och kommer hem på onsdag. Ska bli en spännande vecka. Jag förmodar att jag kommer återkomma till den.

Idag friserade jag hundarna och det var inte dag för sent, jösses så mycket hår det blev. Jag har också tvättat upp tvätt som jag inte hunnit med så nu ligger jag bra till igen. Ser fram emot sommaren i sommarstugan och hoppas att vattnet tinar upp fort i år så vi kan flytta dit snart.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar