torsdag 7 maj 2015

Våren är livgivande

Nu har flytten börjat ta fart, vi packar och slänger i parti och minut. Jag hittar gamla saker som jag inte sett på länge och tittar på dem och tänker har jag saknat dem? Nej! då slänger jag dem. Andra saker är svårare att skiljas från. Men vi ska flytta från ett stort hus med massor av biutrymmen till (kanske) en tvåa. Så släng är det som gäller.

Det är ganska härligt ute nu, värmen och solen har återvänt och värmer en frusen själ. Tur att man får energi av ljuset för maj är en fullbokad månad dokumentärfilm, flytt, föreläsningar och en massa annat. Jag har sökt ett jobb också, i Värmland, vi får se om jag får det. Jag har också en massa förfrågningar inför hösten som jag måste ta ställning till. Så jag hoppas jag får besked om jobbet ganska snart.

Lev och må
Britt-Inger


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar