lördag 2 november 2019

Bloggen #Essentiellt har läsare i Sverige, USA och Ukraina


Har suttit och kollat statistik på bloggen och inser att jag har otroligt många läsare i USA, men även några i Ukraina. Det är fortfarande så att bloggen har ett eget liv oavsett om jag skriver något i den eller inte. Men det är klart skriver jag så höjs siffrorna ordentligt, men bloggen läses oavsett.
Just nu kan man säga, bortsett från några i Ukraina, att hälften av mina läsare finns i USA och den andra hälften i Sverige.

Det kan bero på, om jag ska gissa, att jag samarbetat med andra resande i USA och att de sprider bloggen. Sen har jag också efter det att jag tog mitt DNA blivit kontaktade av flera stycken från USA då vi har matchande DNA. Oavsett varför så är det roligt.

Jag har numer lagt till så man kan se de mest lästa inläggen genom tiderna, förutom att man fortfarande kan se de populäraste inläggen under en månad.

Ett inlägg som finns högt upp på mest lästa listan är det om att vi har kontaktat kulturministern för en träff. Och där jag berätta att vi har inte ens fått ett mailsvar från det hållet. Tyvärr måste jag säga, för vi borde i alla fall fått ett svar om att man inte har tid, kan ses senare, frågan är inte relevant eller vad som helst, men att inte alls få ett svar sänder inga bra signaler.

Vi, jag och Curt får ta under övervägande om vi ska försöka igen. I så fall kommer jag uppdatera här i bloggen om det.

Vi kör vidare bloggen och jag
Britt-Inger




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar