lördag 28 maj 2016

En bra dag

I morse åkte jag ner och hälsade på min mamma på lassa och dit kunde jag inte ta med Vito. Han blev kvar i bilen där han skötte sig snyggt, han sov nog mest. När vi kom tillbaka gick vi på en skogspromenad.

Jag har också fortsatt med att försöka få en snygg huvudbild på honom. Inte helt enkelt. 

Han är det vackraste jag vet. Här har han varit och badat lite i ett dike. Jackson och Vito leker mer och mer ihop, fruktansvärt rolig att se. Vi får många goda skratt åt de båda.


Än så länge är Jackson mycket snabbare än Vito vilket är lite frustrerade för honom. Men han jobbar på. 


Efter lek blir man törstig, tur att det finns en hel sjö att dricka ur.


Jackson och Vito har fler gemensamma intressen förutom leken, nämligen att beta gräs. MUUU 


Och undersöka olika hålor, krypa in under altanen, leta råttor i diket osv.


Efter lek kommer vila och lite tuggande på ett rep. 

Som sagt en bra dag.
Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar