tisdag 17 maj 2016

En riktigt ullig gullig kärlek


Det är länge sedan jag varit med om en så här lång dag. Jag hade planerat den så bra. Men SJ ställde till det. Jag skulle hämta Vito hinna prata med Ylva och sen skulle jag också hinna umgås med Tomas. Jag skulle ha två timmar på mig.

Men icke sa Nicke SJ spräckte hela upplägget. Det hela fick klaras av på 40 minuter istället för två timmar. Men det löste sig brä ändå. Jag fick med mig Vito med sin påse och instruktioner 😘 och träffat Tomas om än bara en snabbis.

Nu sitter jag på tåget tillbaka till Stickholm med en sovande Vitos huvud i knät. Hans och min dag  blev mer än lovligt spännande så han kroknade och jag njuter av hans närvaro.

Jag har uppdaterat Roger med bilder på Vito. Han ser fram emot fredagen när vi kommer hem. Jag ser just nu mest fram emot att få komma till Stockholm i hyfsad tid. De har redan varnat om försening.

Vito är lyckligt ovetande om allt sånt värdsligt. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ och kommer förmodligen kissa på golvet sen när han vaknar. Tur jag tog papper med mig.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar