torsdag 12 maj 2016

De e mycke nu

Idag har vi boat i sommarstugan. Bäddat rent i sängarna och möblat om i sovrummet så att lille Vito ligger inom räckhåll och slipper känna sig ensam. Jag gjorde en tvåvåningshus, Jackson längst ner och Vito ovanpå. I övrigt har jag rensat ibland odlingarna. Jag har också satt in ett galler i bilen och var sin go kudde att ligga på.


Dagarna rullar på men otroligt sakta. Fast så är det alltid när man längtar efter nåt. Vitos uppfödare är duktig på att uppdatera med bilder vilket inte gör längtan mindre. I morgon ska jag till djuraffären och hämta väskan som jag ska ha på flyget till lilleman. Han kommer få åka många fordon innan han kommer hem till Västerbotten.


Foto Ylva Hedin
Snart träffas vi du lille Don Vito

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar