onsdag 11 maj 2016

Vito, the one and only

Nu har vi bestämt oss det lilla djuret ska kallas för, Little Blue's Fairy God Father kommer kallas Vito. Jag och Roger är helt eniga om detta namn.


Hans uppfödare Ylva Hedin som också är fotografen till alla bilder beskriver Vito som kullens rockstar. Charmig, frammåt och väl medveten om att han har det lilla extra. Han vet att människor faller för honom, och är inte sen att utnyttja det till en stunds mys, eller kamplek med ett byxben.
Han är rar och som de andra pojkarna i kullen har han ett bra temperament.


Dagen idag har gått åt till att boka biljetter. Jag åker ner till Stockholm tidigt måndag morgon för ett möte på UR. På tisdag eftermiddag åker jag till Mjölby för att hämta upp lille Vito, åh vad jag längtar. Sen åker vi tillbaka till Stockholm för att arbeta lite på RFHLs kansli. Vito kommer så klart vara med mig på kansliet. På fredag sätter vi oss på flyget hem för att träffa Jackson och Roger.


Alla väntar med spänning på att vi ska komma hem så de får stifta bekantskap med lille Vito. Den enda som tar det med ro är Jackson.

Lev och må
Britt-Inger



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar