torsdag 21 oktober 2010

Nu händer det grejer

Har varit på det nya stället idag forsbacka-hvb.se och nu börjar det hända grejer, både via telefon och på själva stället. Idag har varit den stora bäddsoffedagen, inte alla men flera av bäddsofforna har fått ny adress, tack och lov. Så när de sista har försvunnit till sina nya adresser kan vi färdigställa ena huset, så bra. Det andra huset kommer vi att kunna göra klart i början på november och i mitten på november kommer det studiebesök uppifrån landet, men innan dess ska jag och Roger åka och ha ett möte om stället, även det uppe i landet.
Teo fick sitt glutefria bröd och jag hoppas det är ätbart, man kan aldrig veta. När vi skulle åka började Teo gråta när han förstod att hans mormor och morfar skulle iväg. Som tur var så hörde vi inte det utan Linda berättade det när hon ringde.
När vi kom hem var det ganska mörkt men jag tog på mig kläder och gick ut i skogen med hundarna, tog det här kortet på fullmånen. Tur att mina hundar inte försvinner så långt i från mig för jag kan lugnt säga att jag såg inte så mycket sista biten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar