fredag 19 januari 2018

Verkligen refuserad

Tillbaka i verkligheten igen. Jobbat en vecka efter en välbehövlig semester. Hemresan blev ett dygn längre än väntat och bagaget försvann. Men nu är bagaget tillbaka och förseningen glömd eller i alla fall inte lika irriterande.

Under tiden jag var borta fick jag svar på det jag skrev om min klassresa. Den refuserades, det kändes så där. Jag kommer nog att få användning av texten i nåt annat sammanhang skulle jag tro. Eller så publicerar jag texten här, vi får se. Fick tipset om att skriva en biografi! Och kanske det men det bli nog när jag är pensionär i sådana fall.

Känns bra att vara hemma och jag gick och klippte mig av bara farten i veckan. Så nu har jag fått investera i mössa för jag håller på att frysa öronen av mig.

Lev och må 
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar