söndag 5 februari 2012

Något mildare

tack och lov. -26 "bara" jag vaknade klockan 06 i morse och fick inte upp ena ögat????? Inser då att jag fått ögoninflamation. Neeeeeeej jag ska ju sitta framför datorn och jobba med papper hela dagen. Nu när äntligen det är så pass varmt på kontoret att jag vistas där........ Shit också. Ja ja jag får se till att betala bort alla räkningar i första han och sen får vi se vad ögat orkar med. Jag fick hjälp av en som sa att jag skulle koka starkt svart te och badda på ögat så skulle det gå över, varför inte alla sätt är bra utom de dåliga.

Jackson ska komma hem till Carro i veckan, det verkar som han jaktträningsläger är över nu. Så nu ska han vara hos Carro ett tag, får se om han duger till jakt eller vad det blir av det lilla livet. Jag ska då dit och träffa honom, vilket jag ser fram emot massor. Vi får se om han kommer till mig igen eller om han blivit en jaktmaskin =)))). Det var ju det som var tanken med honom. I vilket fall som helst ska det bli sjukt roligt att träffa honom.
 Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar