måndag 6 februari 2012

Snart badväder

vaknade i morse och kollade temepraturmätaren -12, jippie. Så idag ska jag på en tur/promenad, måste vädra ur dammet ur lungorna efter detta innesittarmaraton. Katten åkte ut också, lite under protest, hon har förståligt nog vägrat vara ute under dessa kalla dagar. Men idag var det dagen för utgång på henne också, hon är verkligen en utekatt, vägrar göra i lådan, så jag har torkat piss och skit efter henne under hela denna kalla period. Inte så långt ifrån oss uppmättes 48.8 grader kallt nästan i kallaste laget skulle jag vilja säga.

Sen går jag av idag, sista dagen på en hel vecka. Ska först klara av en anställningintervju med en kille. Papper och sån skit klarade jag av igår, hela dagen gick åt till detta. Synden straffar sig självt, så blir det när man vägrara röra sig från matsalen. Varje gång jag gick in på kontoret var det mer än lovligt kallt där så det har gått vänta. I går var temperaturen arbetsvänlig så då var det bara att ta itu med högarna.

Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar