söndag 19 februari 2012

Vinden viner

och det dundrar i plåttaket. Stormen har kommit och jag ligger i min säng på jobbet. I dag har jag försökt få ordning på min uppsats, en ny lärare har tittat på den och så var det bara att sätta igång med mera arbete på den. Ja, ja, ja så less jag blir när de skriver att ju bättre och ju klarare uppsats ju fler frågor!!!!!?????? Med andra ord så borde jag ha lämnat in en halvfärdig sak så hade det blivit mindre efterarbete.......eller handlar det om att lärarna ska göra om den nästan färdiga uppsatsen så att den speglar deras uppfattningar??? Ibland vet jag inte, vad jag ska tro. lite frustrerande är det i alla fall.

Det har blivit lite ny ordning på jobbet så jag sover i ett litet rum nere i det ena huset (det har jag gjort ett tag) den nya ordningen är att Roger numer sover i det andra huset i ett stort rum. Casper har alltid sovit med mig och Bamse med Roger. Men nu vägrar Bamse sova i det nya rummet med Roger!!!!???? så nu sover bägge hundarna med mig i mitt lilla, lilla rum, vilket inte var några problem för Bamse. Det blir en lättare syrebrist i rummet när vi är tre stycken som ska andas in syre som knappt räcker till en.....Kanske är det därför Bamse snarkar så förtvivlat, syret tar slut..... för inte kan det vara åldern. Nu börjar John Blund kasta ner grus i ögonen på mig.

Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar