måndag 18 februari 2013

Twitter

Jag twittrar https://twitter.com/brittinger3 har gjort det ett tag, en kul grej. Nu har jag börjat få kläm på det nu (tror jag). Lägg till mig och avgör själva, jag twittrar det mesta som jag håller på med. Idag blev det om kvinnolöner och barn till missbrukare, vissa dagar blir det inget alls.

Nu är jag hemma, home sweet home. Jag ska sova i min egen säng, duscha i min egen dusch (utan grus denna gång), gå på det egna dasset och dö framför den egna tv, kan det bli bättre än så. Jackson springer omkring med sin tratt på huvudet fortfarande han ser allmänt fånig ut. På fredag blir han av med den, jag det är klart vi tar av han den så fort vi kan hålla koll på honom, han är ju snabb som en kobra det lilla livet.

Veckan är som vanligt full av en massa saker som vi ska göra, men i morgon ska jag sova länge, slappa och inte gör någon som helst nytta alls.



Lev och må 
Britt-Inger




2 kommentarer:

  1. Godkcäll !!!
    Sj så har jag aldrig twittrat...Såg du skriver om som har hänt mig mm..Då skriver vi nästan om samma saker :)
    Mvh Janne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du tittade in, jag kan rekommendera att prova twitter det vinner i längden =)

      Radera