torsdag 15 augusti 2013

Boksläpp och föreläsning

Min lilla mamma är fortfarande dålig och ligger kvar på lassa. Själv är jag som tur är just nu ledig och tillbringar därför mycket tid med min lilla mor. Dess i mellan försöker jag läsa in det avsnittet som jag ska läsa upp på boksläppet och sätta ihop en ny föreläsning till Härnösand. Jag har tänk att lägga fokus på likheter och olikheter mellan resande och romer den här gången.

I övrigt så har jag snart målat klart pojkarnas gamla rum. Måste bara bättra på lite till i taket, det är någon som har kastat upp nåt som har satt sig som berget där. Rummet blev ljust och fint, ska bli spännande att ta bort täckpappen och se helheten med det nya golvet också. Sen är det bara det roligaste kvar, möbla.

Jag och hundarna är ute på långa promenader nu när vi är hemma, det är skönt både för dem och mig. Jag längtar till mitt nya liv där jag faktiskt kommer att ha tid lite mer med mig själv och det jag vill göra.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar