torsdag 11 oktober 2012

Hipp hopp och breakedance

Var iväg på en workchop med jobbet där de fick lära sig Hipp hopp och breakedance, en del är helt lealösa i kroppen. Själv sa jag att jag lärde mig bäst genom att titta.

Men innan vi åkte dit så hämtade jag Teo på dagis för han skulle med ner till stan där Linda redan var. Vi satt i bilen när Teo började säga att när jag blir stor ska jag bli som dig mormor. Jaha, sa jag, ska du inte bli som morfar? Nej svarade Teo när jag blir stor ska bli som dig mormor, lika tjock och köra bil, hahahhahaha jag höll på att skratta ihjäl mig, underbara barn.

Jag lämnade över honom med varm hand till hans mor, innan han levererade några fler sanningar till mig. Det var efter det vi åkte på workchopen, när vi hade hoppat klart drog vi till affären för att glassa...... med haglet knastrande på taket av bilen. Men ska man glassa så ska man. En Ben and Jerrys blev det, mums. Måste som avslutning lägga upp en bild på den lille spjuvern, kärleken i mitt liv, the one and only Teo Vilde Traktor Lundqvist


Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar