torsdag 13 mars 2014

Vinden viner och träden vajar

Nu är vi på campingen, vinden rycker och sliter i Olga (husbilen). Det viner i fönstren, jag har ringt Roger i fall Olga lyfter och drar till väders med mig och hundarna i. Jag tog farväl av honom på ett mycket dramatiskt sätt och förklarade situationen för honom. Han emottog detta farväl med en en inte alltför dramatisk inställning och skrattade lite lätt. Vi kom sams om att höras av lite senare i kväll.

Jag väntar nu på att klockan ska gå, att jag ska få prata med Roger och sen göra klar mig för sängen. Vi har redan provlegat den jag och hundarna, det ska nog funka. Vinden vaggar bilen som en gungstol och kommer förhoppningsvis vagga mig och hundarna till söms också. Far vi till väders i natt så hoppas jag att jag befinner mig i John Blunds underbara värld.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar