måndag 22 juli 2024

Växthusresan är framme vid slutdestinationen

 Efter en massa mödor och stora besvär står nu växthuset på sin plats. 

Banden är ditsatta med hjälp av Roger. Han är också dagens hjälte, som ginglade och vinglande på en pall upplyft i luften av traktorn där han skruvade fast nocken. Efter det var det bara målningen kvar och den klarade jag själv. 

Jag är otroligt nöjd för projektet har varit kantat med minst sagt många motgångar. Kommer jag köpa ett sånt växthus till, knappast. Även om jag förmodligen skulle klara av att montera det med glans om jag skulle sätta upp ett till. Nu får vi bara hoppas att det håller för vad det lovar i reklamen. 

Men, men oavsett så står det där nu och jag kommer nog pilla på med det under resten av säsongen. För det ska dit lite silikon och framförallt så ska det pimpas i massor. 

Lev och må
Britt-Inger



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar