torsdag 5 april 2012

Glad Påsk

Funderar på ta fram kvasten, kamouflera hunden till katt, häkta på perkulatorn, knyta på mig bordsduken och hoppas på att viktuppgången inte gör att jag strandar när jag gränslar fordonet.
GLAD PÅSK på er alla, vänner och bekanta, folk och människor, ovänner och annat löst folk, ha en så bra dag ni kan, för det tänker jag ha.

Denna hälsning lade jag ut på fb i morse och en bra dag har jag haft. Kanonväder och trevligt sällskap vad mer kan man önska. I morse satte vi iväg upp på fjället, 9 skotarar, 15 vuxna, 3 barn och tre hundar. Jag fick sällskap på min skoter av Julia som hade pratat hela veckan om hon skulle få åka med mig i år igen. Så klart hon fick, vem kan motstå en sån charmör.


Hundarna har det ganska härligt på dessa turer


Fjället visade upp sig från sin bästa sida


Min skoter som står och väntar på att jag ska äntra den och dra till Blå Kulla


Mat äter vi så klart ute också

Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar