torsdag 26 april 2012

Snart Valborgs

Blir en kort vecka denna vecka, vet inte vad som är bättre, med en kort vecka och stressa som en galen för att hinna allt eller en lång och kortare ledighet. Men nu är det som det var kort vecka och mycket jobb, men en ledig Valborgs i glada vänners lag.

I övrigt så slåss jag med min uppsats, som går sakta medan säkert framåt. Känns som jag skulle behöva lyfta den på nåt sätt. Vi får se, jag har tid på mig som tur är.

Jackson är hos Carro, lämnade honom i söndags, Daniel skrev till mig på fb i måndags att Sigrid hade börjat löpa. Hahahaha så de har nog haft en rolig vecka. Tur för dem att jobbarveckan blir kort.

Teo sov här i onsdags när Linda och Jonas var på en föreläsning. Världens bästa kille, som pratar för sju och har rrrriktiga rrrr. Både långa och tydliga. Ser fram emot nästa gång han kommer lillgrisen.

Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar