lördag 7 september 2013

Tankar

Sitter på jobbet och funderar, vilken tur att men inte vet hur livet kommer bli. Många saker gör man utan att tänka på att det kan leda till något annat, hade man vetat om det hade man förmodligen inte gjort dem. Så vilken tur att man inte vet hur livet kommer att te sig.

Slutspurten på jobbet har inletts och det nya kommer ta över mer och mer. Det känns som att jag är så rik, jag har fått så många fina vänner. Sen har jag en underbar familj, jag behöver aldrig fundera, vi finns där för varandra.

Nya bokningar har inkommit, Riksantikvarieämbetets höstmöte och Att störa homogenitetseminarie i november. Oktober är än så länge lugn, men september ska jag föreläsa i Härnösand, jobba på Örebro museum och vara med på Resandekartans öppningsmöte. Jag har dessutom tänkt att ta mig till Oslo för att leverera lite grejor till Jimmy. Så september kommer bli en mobil månad.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar