lördag 4 december 2010

jaha

I natt blev vi väcka av att telefonerna ringde, man hinner ju hjärtat i halsgropen varje gång det händer, det hinner gå hundra tankar genom huvudet. Men nu hade det inget med våra nära och kära att göra utan det var jobbrelaterat. Och då kommer nästa tanke, byta jobb nu, ja, ja, javisst, vem fan vill bli väckt frivilligt på nätterna. Men så kommer morogonen och man hinner tänka lite till och inse att det faktiskt finns en föprdel med samtalet i natt. Så det slutar med att det egentligen var ganska så okej att det ringde. Visst är man lite idiot till mans och kvinns. Annars så har jag nyss varit ute med hundarna och shit vad kallt det har blivit igen. Hoppas det blir en bättre dag i morgon. På måndag ska jag till en knådare som ska få ta sig an min kropp en sväng. Har haft ont i en höft så fruktansvärt, så jag hoppas att jag blir som ny efter att ha fått mig en genomkörare.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar