fredag 24 december 2010

Julafton

Vi har haft en riktigt bra trevlig och mysig julafton, med lagom med mat och lagom med presenter. Sen har jag varit tomte men det är nog sista året jag kommer vara det eftersom Teo 1 1/2 år avslöjade mig. Han sa när de såg mig genom fönstret e tomte e tomte e mormor. Så han var inte rädd för tomten för varför skulle han vara det, det var ju hans mormor som var tomte. Sen när jag såg korten så kan jag inte fatta att han inte sket på sig av förskräckelse, man kan lugnt säga att det har funnits en snyggare tomte. Jag skrattade så tårarna rann när jag såg bilden.
Är jag snygg eller är jag snygg, jag bara undrar. Kan någon förstå att jag inte skrämde livet ur barnet. När julen var avklarad med mat och klappar åkte Linda Jonas Tina och Teo hem till sig och jag och Roger håller ställningarna på Forsbacka.
Carro har köpt sig en hund, en liten Jack russell som jag ska ha lit edelad vårnad om. Så efter nyår så kommer lille Jack till oss. Jag träffade honom dagen innan julafton och jag lovar det går inte annat än att bli kär i honom.

Är han söt eller är han söt den lille Jack. Jag ser fram emot att få ta hand om honom ett tag. MYYYYYS
Både Casper och Bamse har träffat honom och det var inga problem med det, så det är bara att invänta nyåret när han ska komma.
Men så här i slutet på julafton måste jag ändå få hälsa alla en God Jul med denna underbara bild på Teo och Casper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar