söndag 26 december 2010

Liten Jack

Lite tidigare än beräknat kom en lite Jack till oss. Carro och Daniel körde hit honom mitt på dagen, alla som träffar denna lilla parvel blir ju kär. Jack är en lite Jack Russell som är född den 1010122, med sylvassa tänder och världens fjantigaste morr. Bamse och Casper tog emot denna lilla parvel med lite blandade känslor tror jag, men verkar i det stora hela mest tänka jaha, nu kom det en valp igen. Den som verkar tycka det är roligast med Jack är Casper, han kanske känner igen sig i denna lilla terrier.

Jack har både pinkat och skitit in sitt revir som sig bör. Just nu är han på soffan med Roger som försöker få detta lilla vilddjur att stanna av och sova en stund, men har verkar tycka att det är bättre att tugga sönder Rogers tröja.

Jack undersöker skrivbordet, hmm undrar just om den här pennan smakar bra eller om blocket är till för att ätas?


Försöekr få en bra bild på en rörlig Jack, inte så lätt, han verkar mest fundera på vad det finns på golvet.


Vi gör ett försök till, men nej då, nu rörde han sig precis när jag var på väg att ta den perfekta bilden.


Tredje gången gill heter det ju, men nej då, då upptäckta Jack Bamse nedanför och tyckte det var mer intressant än att bli fotad.

Nu har han somnat i famnen på Roger. Så mysigt det ser ut Casper ligger på Rogers ben och Jack i famnen Bamse på golvet nedanför, man kan säga att Roger är omsvärmad, tänkte först fota dem, men risken är att jag bara stör så jag hoppar det fotot. Det kommer nog fler tillfällen till bra foton kan jag tänka.


1 kommentar:

  1. E ju nästan så man sakna vilddjuret redan.. Men, bara nästan..! Ja ha redan hunnit göra mer på 2,5tim nu än på en hel vecka då han vart här. Tro han ta rätt mkt tid från en.. Fast d e han värd, lill-Jack där.. =)

    SvaraRadera