söndag 28 augusti 2011

Sträckning i ljumsken

Hade tänkt mig en långpromenad men den kom av sig i starten. Jag gick förbi garaget, hjälpte Roger att lyfta en båtmotor innan jag gick iväg, började gå uppför backen till heden efter det. När jag hade kommit uppför backen kände jag att det stack ljumsken, men ignorerade det och gick vidare. Men jag hann inte så långt förrän det tog stopp, det var bara att vända. Jag gick ca fem meter och sedan var till att vila och sen ta fem meter till. Det tog sin runda tid att ta sig ner för backen igen och här sitter jag nu, ont, ont, ont.


Fridens

1 kommentar:

  1. Hej jag heter Joanna är är 23 år.
    När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.
    Så besök gärna min blogg:)
    kram

    SvaraRadera