onsdag 31 augusti 2011

Huvudvärk

Vaknade med världens huvudvärk, fy säger jag bara. Fast egentligen ska man kanske vara tacksam att man har något som kan värka. Eller hur det nu var........ Gårdagen innehöll kanske lite för mycket av det mesta. Eller så är det matematiken som ställer till det för mig, jag aktiverade hjärnceller som inte varit igång på länge så huvudet har träningsvärk. Men jag förmodar att det är nog inget som inte en alvedon rår på. Annars ser dagen idag ut att föra vackert väder med sig. Solen strålar från in genom förnstret och jag håller på att färdigställa morgonsysslorna. Ibland kan mornar vara riktigt tysta och sköna. Hundarna har redan fått sig en morgonrunda och själv har jag bälgat i mig några koppar kaffe så jag känner mig redo att ta mig an resten av dagen (tror jag i alla fall).

Fridens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar