måndag 1 augusti 2011

Triken och Pride

Det är med sorg i hjärtat jag nu har bestämt mig för att säja min trike. Jag hinner aldrig vara ute med den och det retar mig bara att den bara står, så nu säljer jag den. Min Trike Om jag får den såld kommer jag köpa en liten husbil istället. Jag har precis blivit av med husvagnen eller jag gav bort den till min mor som behövde någonstans att åka när rastlösheten ansatter henne. Så hon ska parkera den så att hon kan ta sig dit med färdtjänsten.

Annars så har vi gått över på vinterschemat som innebär att vi jobbar en vecka och är lediga en, så denna veckan är det vår tur att jobba. Vi jobbar och pridefestivalen drar igång i Stockholm, det ni. Hoppas de får riktigt bra väder under Pride så det blir en bra festival.

Roger har varit hos läkaren i Boliden idag och fiskade upp Jackson från Carros jobb efter det, så nu är ordningen återställd igen. Han kastade sig som vanligt över matskålen när han kom och sen gick jag med alla tre hundarna på en promenad.




Lev och må

1 kommentar:

  1. Ja finns det något mysigare än att se sina hundar nöjda och trötta? :)

    SvaraRadera