fredag 29 juni 2012

Snart ledig

Nu börjar arbetet gå mot sitt slut, på måndag går vi av. Ska bara ha en förläsning om autism för personlen och sen är det färdigarbetat på två veckor. Så skönt det ska bli. Vi får se vad det böir att hitta på under ledigheten. Men njuta, är då ett som är säkert att jag ska göra.

På jobbet går allt sin gilla gång, inga större ovationer här. Mina studier börjar var i slutfasen. Min C- uppsats däremot har fått oanad uppmärksamhet (igen), det ska se vad det bär iväg runt den. Jag får nog tillfälle att återkomma i detta ämne känns det som.

Hundarna får sina promenader och även där går livet sin gilla gång. Bamse börjar vara tröttare och tröttare men det måste han få vara vid sina över 13 år. Han har, peppar, peppar varit frisk hela sitt liv så jag hoppas han bara får somna in utan att behöva bli sjuk.

Nu blir det mera kaffe så jag kommer igång och sen blir det att ge sig i kast med dagens uppgifter.

Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar