tisdag 26 juni 2012

D uppsatsen

Här har det hänt mycket ett tag, jag har bland annat försökt att få till det här med att skicka inlägg från mobilen, men nej inte det inte. Får inte till det, får prova sen igen. Peter och Carro har åkte hem igen, vi har hunnit med att vara till stugan en sväng, börjat om att jobba osv.

Vi fick också oförhappandes ledigt över midsommar, tack för det, och då var vi i stugan, så skönt. Är nu tillbaka på jobbet igen för en sista vecka som ska avslutas på måndag med att jag ska hålla i en kurs/föreläsning om Aspberger/autism för personalen.

Sen fick jag besked från min lärare Ulf att han lämnar nu vidare min uppsats för betygssättning till två andra lärare. Skönt, nu börjar den vara på slutet.

Min D uppsats är en uppföljning på min C uppsats kan man säga och C uppsatsen har fått otroligt mycket uppmärksamhet. Den ligger numer även länkad på Resandekartans hemsida, det är en sida som Norge och Sveriges resande har tillsammans i ett samarbete med olika museer. Vilken ära.

Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar