tisdag 14 augusti 2012

Dålig nattsömn

Fösta natten på jobbet och det blev nästan ingen sömn alls, phu. Inte nog med att jobbet såg till att nattsömnen blev störd jag fick ett telefonsamtal igår kväll som gjorde att jag fick lite att tänka på. Men idag är en ny dag och sen kommer en ny natt och förhoppningsvis så får jag sova i natt.

Så här på morgonen ser dagen ut att bli en kanondag, vädermässigt i alla fall, solen skiner från en klar himmel och det är utlovat värme. Bättre sent än aldrig. Planen idag var att vi skulle åka på ett möte, men men jag fick  bli kvar här, så den planeringen sprack. Ja, ja inte så mycket att göra åt, jag vet vid det här laget att planerar man något så skiter sig det oftast när det gäller jobbet.

Ska försöka hinna med att ta min nya kamera på en liten utflykt idag och fota lite. Vi får se om det lyckas.

Hoppas solen lyser på er
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar