måndag 20 augusti 2012

Trött i ögat

Idag är jag trött, satt uppe sent igår och väntade på någon som aldrig kom. Men så kan det vara ibland.
Jag har börjat förbereda min föreläsning som jag ska ha i månadsskiftet både vad jag ska prata om och en powerpoint. Sen är det bara att hoppas på att teknikens under fungerar som det ska. Jag ha stå och prata inför en publik på minst 50 personer i 40 minuter...... Från början var det sagt 30, men så fick jag programbladet och där står det 40 minuter. Ja, ja det ska nog gå det med.

På jobbet går allt sin gilla gång, solen har visat sig från sin bästa sida under den första veckan vi jobbade, kan kännas lite orättvist då vår ledighet mest bestod av regn. men sånt är livet. I natt har det varit kallt, men nu värmer solen alla frusna själar igen. Ska försöka hinna med att gå en långsväng med hundarna i det fina vädret, men först ska jag ägna min tid åt det förhatliga pappersarbetet.

Jag hade också tänkt att hinna med att gå ut med kameran en sväng, men det får jag se om det hinns med, hundarna är ändå viktigast.


Teo var här på besök och då passade jag på att fota honom, han är trots allt ett favoritobjekt att fota 


Alla foton behöver inte heller tas utomhus


En lek med olika ögon


Lev och må
Britt-Inger
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar