torsdag 8 november 2012

Fullt upp

ja, man kan verkligen säga att det är fullt upp just nu. Mer än någonsin att göra på jobbet, känns som jag håller på att drunkna i papper och ofärdiga saker. Men jag har betat av en del, så förhoppningsvis så hinner jag med allt den här veckan.

Det jag däremot inte har hunnit med är att träna på min föreläsning, så jag får spurta nu mot slutet för på lördag måste jag ha koll på den. Det är inte helt enkelt att banta ner en föreläsning från en timma till en halv timma. Vad ska jag ta med och vad hur ska jag formulera det. Ja, ja jag tror jag har fått till det nu, det är bara att plugga in det, så jag inte kommer snett och hamnar i den gamla föreläsningen.

Annars så har vi fått lite snö och har några minusgrader, riktigt skönt, jag skulle bara vilja ha mer tid till att vara ute och kanske hinna med att ta några kort också. Men blir det tid blir det råd.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar