måndag 19 november 2012

Trassel med min nya dator

Jag tar mig in på blogger för jag har inte några kakor????? Jaha, okej, uppenbart ett problem som måste lösas. Sitter nu med min gamla trotjänare och skriver igen.

Veckan som har varit har varit bra, har tagit det ganska lugnt. telefonen har gått varm och nya uppdrag är på gång.

Jackson har fått lite exter för sig sen Bamse försvann, han skiter helt sonika inne??? WTF är det för fel på honom. Jag blir rabiat, han vet att det är fel för när han gjort det rusar han upp till Roger och tar betäckning. Med all rätt ska jag säga, jag blir inte glad, det är bara att lägga av med sådana dumheter.

Jag är nu på jobbet och klockan är 22.30, jag väntar på ett samtal som jag hoppas säger det jag vill höra så jag kan gå och lägga mig sen. Men man kan aldrig veta.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar