torsdag 1 november 2012

Krönika

Jag har nog gått in 5 gånger och kollat om Lindas krönika har kommit ut, men nej då, inte än. Jag hoppas den kommer innan jag ska åka ner till min lilla mamma så jag kan ladda ner den och läsa den för henne.
Jag har också fått order av lilla mor att ta med mitt manus som jag ska använda när jag åker till Norsjö, och så klart måste hon få var med att godkänna det.

Sen har jag spännande grejer på gång som innefattar en Stockholmsresa men det återkommer jag om när jag vet att det är klart.

Jag har gjort om några kort som andra har fotat en mycket kul grej eftersom då kan jag få de där motiven som jag inte alltid hittar själv. Det blev bilar och mc som första grej. Mycket roligt.



Sune Gustavssons bild


Sune Gustavssons bild


Sune Gustavssons bild


Sune Gustavssons bild


Sune Gustavssons bild


Benita Ahlgrens bild


Benita Ahlgrens bild

Lev och må
Britt-Inger



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar