tisdag 15 april 2014

Bollarna har börjat dala

Nu börjar alla bollar jag kastat upp i luften att dala neråt, även om de inte landat fullt ut ännu. I morgon ska jag till Skellefteå museum för ett snack med några där. Det är också klart att jag ska åka ner och jobba i Örebro den 7 maj. Men innan dess blir det en anställningsintervju den 24 april eller i alla fall det första steget i uttagningen till det jobbet.

Majgull har skickat mig ett mail där hon ber om ursäkt för att hon inte visste bättre om resandefolket. Resandefolket osynliggörs av etablissemanget Hennes misstag gör att man förstår hur mycket det finns att jobba med. Just nu är jag hemma och ska försöka jobba ikapp mig lite innan jag återvänder till fjällen och gubben igen

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar