måndag 21 maj 2012

Konstiga saker

Just nu händer det mycket konstiga saker i mitt liv. Min uppsats har blivit uppmärksammad på ett oväntat sätt måste jag säga. Sen har det ringt en släkting till morsan som vi ha tag på mig för jobbets räkning. Ja, ibland verkar det som ödet spelar oss ett spratt. Ska bli spännande att se vad det blir av detta.

Min nya uppsats är jag på slutet av och ska snart ventileras. Ska bli skönt när den är klar och godkänd. Sen har jag bestämt mig för att inte plugga till hösten utan vänta och se om den utbildning jag ska gå vidare med kommer på distans, gör den inte det känns det som att jag kanske är klar med mina studier. Vi får se, till hösten blir det inget i alla fall.

Utan i stället ska jag ägna mig åt ett skrivprojekt som jag har ihop med några fler medskrivare, det är riktigt spännande.

Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar