måndag 14 maj 2012

Vädergudarna

står inte på min sida idag. Jag ska gå av från jobbet och har planerat att vårstäda tomten =( Och vad blir det för väder regn, regn och åter regn. Det känns som vi har lite kommunikationsproblem just nu, jag och vädergudarna. Eller så har jag gjort nåt ont, igen! Men det ska bli skönt att bli ledig i vilket fall som helst, har haft en ganska slitsam vecka på fysiskt och psykiskt.

Sen finns det ett ordspråk som säger att efter regn kommer solsken, så jag har nog lite hopp om livet i alla fall. Ska hämta husbilen nästa gång vi jobbar, det ser jag fram emot =) hade nog redan hämtat den om vädret hade varit bättre. Det ska bli sååååååååå kul att åka iväg med den. Men först ska jag göra klart denna dag och få mig hemåt, det ska bli skönt det med.

Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar