söndag 1 juli 2012

Föreläsning Autism

Nu har jag snart förberett allt jag behöver inför föreläsningen jag ska hålla på måndag. Jag ska bara läsa in mig på mitt material lite bättre så jag inte behöver titta i papprena så mycket. Måste säga att det känns lite pirrigt. Tur att jag hade den här föreläsningen när jag läste om autism så jag hade lite overhead-bilder och så kvar. Den som spar han har.

Ja juste det, andgående spara så måste jag lämna in min dator och se om jag kan få tillbaka allt mitt amterial som jag sparat genom åren från skolorna jag gått. Det behagade försvinna när jag skulle städa i datorn. Funderar nu på att köpa mig en ny latop med störrde minne, så jag slipper städa den. Vi får se hur det blir och hur det går.

Nej, nu måste jag komma igång med dagens sysslor, jag vill helst få bort allt appergöra på morgonen så jag kan ägna dag åt annat.

Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar