onsdag 21 maj 2014

Erättningnämnden och Krämarstan

Göran Johansson skrev på fb att "Britt-Inger Lundqvists artikel fick mig att blogga igen om vilka makabra konsekvenser regeringens proposition i frågan fått. Här är länken till min blogg."

http://goranjohansson.blogspot.se/2014/05/de-som-vanvardats-tystnaden-och.html


Det var min inlägg om Ersättningsnämnden ger och ersättningsnämnden avslår som föranledde denna kommentar från honom. Det finns mycket att säga om ersättningsnämnden.... men jag låter mitt blogginlägg och Göran Johanssons inlägg få tala för sig självt för nu. 

I övrigt har jag kommit hem från Krämarstans utgrävningar och vilar fötterna på fotpallen. Det är alltid lika trevligt att ha med människorna runt Krämarstan att göra. Engagerade människor ger så mycket energi. Ett särskilt stort tack till Hans-Ove och Lena från hembygdsföreningen som kämpat hela veckan med oss i regn och rusk, ni har verkligen gjort det bra.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar