torsdag 22 mars 2012

Vovves forum

Jag sitter just nu och väntar på att chatten ska dra igång. Jag har tänkt att vara med en stund i alla fall. Jag har lag ut en fråga i vovves forum om färskfoder, för att få reda på andras erfarenheter av det. Har redan fått riktigt bra tips om hur man ska lösa det med färskfoder och torrfoder, jag är ju ute och reser med hundarna en del och då är det lite opraktiskt med färskfoder. Jag har redan börjat ge hundarna färskfodret och kan lugnt säga att ingen går och äter ur skålen med torrfoder somjag har stående framme. Men nu har jag nog fått lösningen på det. Ska bli spännade att följa den tråden.

Hoppas det inte blir för tråkig chatt idag, vi är så få elever att det blir lätt tråkigt ibland måste jag säga, men, men om jag inte är med så måste jag sammanfatta den och det är nästan ändå tråkigare.
Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar