onsdag 28 mars 2012

En vurpa

Är på jobbet och en ny dag med nya möjligheter. I går gick jag ut på morgonen och skulle rasta hundarna, vad händer?????? Jo det är osandat och jag gör en fem etta, med benen rakt upp i luften, som på tecknad film hinner jag tänka, innan jag landar på armbågen, aj, aj, aj. All min humor försvann, armbågen blev blå och ond som synden, trodde ett tag att jag krossat den, men lutar mer åt att det nog bara är en spricka i den. Efter denna vurpa var jag tvungen att sätta mig i bilen och åka tur och retur 80 mil,phu. Men det gick bra trots allt, Roger körde och vi stannade för att investera i Alvedon som fick lindra den värsta smärtan. Men, men idag är en annan dag och so far so good, inga missöden än i alla fall.

På vägen tillbaka hämtade vi upp Jackson som varit hos Carro sen i söndags, glädjen stod minst sagt högt i tak när han såg mig. Han är allt en liten glädjespridare den lille skiten.

Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar