fredag 23 mars 2012

Sommartid


Tänk att jag blir lika förvånad varje år när sommartiden kommer. Ändå så gillar jag verkligen när den inträder, det är snarare så att jag inte fattar varför vi går över till vintertid igen. Men det handlar väl om något som går utöver mitt förstånd.

Skolmässigt har jag blivit tilldelad min handledare, vilket är bra, jag skickade genast ett mail med en hel hög med frågor åt honom. På de två andra uppsatserna har jag haft Carina, men har fått Ulf den här gången. Och den här gången ska utnyttja min handledare maximalt, så jag slipper jobba med uppsatsen lika mycket i efterhand som det blev med C uppsatsen. Vi får se hur det går.

Min fråga i vovves forum fick riktigt många svar och faktiskt en del riktigt bra svar. Ett av svaren hjälpte mig i detta med att jag måste byta foder när jag är ute och reser. Så nu har jag infört att jag ger hundarna hälften färskfoder och hälften torrfoder som jag rör ihop, på så sätt är det inga problem med övergångarna. Mycket bra tips, jag tackar för detta. Det fungerar mycket bra med deras hundar så jag hoppas det kommer göra det med mina också.

Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar