söndag 18 mars 2012

http://cabam-cabam.blogspot.se/

Så har blogspot ändrat adressen, tagit bort com och satt dit se, utan att berätta det. Visst är det lite märkligt. Jag måste kolla över mina bloggar som jag har i min blogglista och ändra där.

Idag har jag gjort något somjag förmodligen kommer ångra i morgon, jag gick först ut med hundarna på en långsväng och sen hade jag 55 minuter Zumba, shit så jobbigt det var. Svetten lackade och andhämtningen kunde varit bättre. Vi har bestämt att när jag jobbar ska vi köra 2-3 gånger under den veckan. Vi får se om det håller.....kul är det i alla fall. I morgon är det överlämning och sen ska jag köra tillbaka mormor hem till sig. Det har varit en trevlig vecka men både barnbarn och gammelmormor.

Lev och må  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar