söndag 4 mars 2012

Solen vann

så jag gick på en lång promenad med hundarna i det strålande solskenet. Det ahr varit -18 grader kallt i natt så det bet lite i kinderna. Kameran ble så klart hemma, ja, ja så är det ibland. I morgon är det måndag och då har jag en tidig kröning till tåget och överlämning till nästa pass. Tack för det säger jag, ska vidare till Skellefteå till revisorn med papper och sen till fjällen. Jackson blir kvar hos oss även denna vecka, så han får hänga med till fjällen han med.

Sen får vi se om jag får nåt besked om min uppsats denna vecka, det känns som den får vara klar nu. Men man kan aldrig veta. I kväll blir det en tidig kväll, jag är mycket trött, så hej hopp gummisnopp, nu är det natten för mig.

God natt

1 kommentar:

  1. Usch låter alldeles för kallt! Här har vi också haft minusgrader -8, jag vill ha plusgrader och vår! Men solen skiner så förhoppningsvis blir det varmare under dagen!

    Ha det bra

    SvaraRadera