måndag 24 december 2012

God Jul

Jag ligger i sängen på jobbet och fryser, har ringt hyresvärden eftersom värmen är borta. Lite väl kallt ute för att vara utan värme i huset, när jag lade mig i går kväll var det -20. Hoppas värmen kommer tillbaka annars blir det en kall jul.

I går försökte jag jula till det med lite mat och knäck. Jag har varit sjuk i nästan en vecka så jag har inte fått gjort nästan något här, så idag blir det till att fira jul med att sätta sig med en massa pappersarbeten. Linda Jonas och Teo kommer senare under dagen, det blir bra eftersom det kommer bli både trevligt och mer jullikt när det kommer barn.

I morgon går vi av och då ska vi nog åka till fjällen, där är det ändå kallare än här, burr -33. Hoppas värmen kommer snart så jag kan kliva upp, just nu vägrar jag gå ur sängvärmen. Men jag skickar ändå en riktigt varm julhälsning till alla där ute, ha en bra jul och ät inte mer än ni orkar.


Lev och må
Britt-Inger


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar